
Podstawa programowa w zabawach edukacyjnych z darami Froebla i materiałami alternatywnymi
Opis szkolenia
Szkolenie koncentruje się na znaczeniu prawidłowego rozwoju motoryki małej u dzieci, uwrażliwiając uczestników na współczesne zagrożenia dla sprawności manualnych przedszkolaków. Uczestnicy poznają rodzaje ćwiczeń i zabaw wspierających rozwój motoryki oraz dowiedzą się, jak rozpoznawać potrzeby dzieci w tym zakresie. Program obejmuje praktyczne ćwiczenia z użyciem freblowskich darów i innych codziennych materiałów, które można włączyć do zajęć.
Program szkolenia/h3>
- Rozwój motoryki małej – prawidłowości, znaczenie.
- Na co zwrócić uwagę – wskazania do podejmowania dodatkowych zajęć z zakresu rozwoju motoryki małej i sprawności manualnych.
- Rodzaje ćwiczeń stosowanych w zajęciach stymulujących rozwój motoryki małej.
- Praktyczne ćwiczenia z darami i innymi materiałami do wykorzystania na co dzień.

Celem szkolenia jest zwrócenie uwagi na znaczenie prawidłowego rozwoju motoryki małej.
- Uwrażliwienie na współczesne zagrożenia dla sprawności manualnych przedszkolaków.
- Zaopatrzenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu realizowania zajęć i zabaw wspierających rozwój motoryki małej.

Pomożemy Ci odnaleźć się na nowo w świecie edukacji!
Poznaj ponadczasowe zasady pedagogiki Froebla i zobacz, jak łatwo można je zaadaptować w codziennej pracy!
Dane do kontaktu:
Tel: +48 500 806 627 Mail: biuro@froebel.plSkontaktuj się z nami w sprawie szkolenia, a my udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji. Jeżeli wolisz porozmawiać, śmiało zadzwoń do nas!
Porozmawiajmy